دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مدرن،پست مدرن،خلاقانه،کلاسیک و...
دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مدرن،پست مدرن،خلاقانه،کلاسیک و...

راهنمای خرید میز آشپزخانه


راهنمای خرید میز آشپزخانهامروزه طراحان در مورد طراحی میز های آشپزخانه مانند دیگر وسایل خانه سنگ تمام گذاشته اند و طرح ها و مدل های بسیار زیادی را که همه زیبا و مدرن هستند را در اشکال و سبک های متنوع  طراحی کرده و به مرحله تولید رسانده اند. برای خرید میز برای آشپزخانه خود عجله نکنید و کمی بیشتر وقت صرف کنید. اگر می خواهید به نتیجه مطلوب و رضایت بخشی برسید، توصیه می کنیم نکات زیر را مطالعه و آنها را در هنگام خرید مد نظر قرار دهید.


•    سایز و نقشه آشپزخانه

اندازه و شکل فضایی که در اختیار دارید از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال اگر فضایی که در اختیار دارید به شکل L است برای ایجاد توازن در فضا باید یک میز گرد در مرکز آشپزخانه قرار داده شود و هم چنین اگر فضای آشپزخانه شما وسیع و بدون محدودیت است این اجازه را دارید که از هر شکل و سبک میزی که دلتان می خواهد استفاده کنید. به همین دلیل برای تعیین ابعاد مناسب میز بطوری که با قرار داد ن میز در آشپزخانه عبورو مرور به مشکل بر نخورد اندازه فضایی که در اختیار دارید را با یک متر اندازه گیری و یادداشت نمایید.

•    سبک و جنس

سبک میز آشپزخانه بدون شک باید مکمل سبک دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. برای مثال میزهای شیشه ای مکمل بسیار خوبی برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن هستند و هم چنین برای سبک های کلاسیک بیشتر میز های چوبی توصیه می شود. علاوه بر این میز هایی از جنس استیل و فلز نیز می توانند در هر سبکی از چیدمان به عنوان مکمل دکوراسیون استفاده شوند و محدودیت چندانی برای استفاده از آن ها وجود ندارد.

•    استحکام و قدرت

میزی که در آشپزخانه شما قرار می گیرد ممکن است در معرض درجه حرارت های متفاوی قرار بگیرد بنابراین سطح میز آشپزخانه باید دارای جنس مرغوب و بسیار با دوام و قابل اطمینان باشد که با قرار دادن یک ظرف سنگین و داغ به سرعت آسیب نبیند و بتواند از خود استقامت نشان دهد. با توجه به شرایطی که در آشپزخانه دارید و توقعی که از میز خود در اشپزخانه دارید و میزان و نحوه استفاده از آن تصمیم بگیرید که چه سطحی برای میز شما مناسب است: چوب, شیشه, فلز یا پلاستیک.

•    هزینه مورد نظر شما

علاوه بر اینکه میزی که انتخاب می کنید باید متناسب با میزان سبک دکوراسیون و اندازه فضای آشپزخانه شما باشد نباید، فراموش کنید که مقدار هزینه ای که برای میز در نظر می گیرید نیز مهم است. بودجه خود را با فروشنده در میان بگذارید تا بتواند شما را در انتخاب میز مناسب یاری دهد.

•    چند منظوره بودن

امروزه این ایده جالب و بسیار مفید رو به گسترش است که از یک وسیله علاوه بر نقش اصلی که دارد کاربردهای دکوراتیو نیز به عمل آید. این ایده در خصوص میز آشپزخانه نیز صدق می کند. در هنگام خرید از میزهای آشپزخانه چند منظوره که اغلب زیبا هستند نیز بازدید کنید و در صورت تمایل و نیاز یکی از انواع این مدل میزها را خریداری نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد