دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مدرن،پست مدرن،خلاقانه،کلاسیک و...
دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون مدرن،پست مدرن،خلاقانه،کلاسیک و...

چگونه اتاق خوابی آرامش‌بخش داشته باشیم؟


چگونه اتاق خوابی آرامش‌بخش داشته باشیم؟

شما یک سوم از عمرتان را در اتاق خوابتان سپری می‌کنید، البته اگر خیلی خوشخواب نباشید! پس چرا هر اینچ از این فضای مهم برای شما اهمیت نداشته باشد؟

 

به ادامه مطلب بروید>>>

وششی تسلی بخش برای دیوار و کف:

 
 
Vanessa De Vargas دکوراتور آمریکایی از کالیفرنیا می‌گوید: یک اتاق خواب زیبا باید آرامش دهنده باشد. این مهم با دیوارها و کف آغاز می‌شود. در ابتدا دیوار اتاق خوابتان را با یک رنگ آرامش دهنده در آرامترین طیف رنگی رنگ مورد نظر، رنگ آمیزی کنید مانند خاکستری روشن یا آبی کودکانه، سپس پرده ای مناسب برای پنجره‌ها انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پرده‌ها را از سقف تا کف انتخاب کنید زیرا هنگامیکه روی تخت دراز می‌کشید سقف را دورتر حس می‌کنید می‌توانید آنها را ضخیم تر انتخاب کنید تا حریم خصوصی تری داشته باشید. در آخر یک قالیچه گرم و نرم خریداری کنید ما به شما فرش‌های پرز بلند یا پوستی را پیشنهاد می‌کنیم. سادگی و لطافت و نرمی را در اتاق خواب خود حفظ کنید.  
 
روتختی ساده و مجلل انتخاب کنید:

یک ست زیبا برای روی تخت خود انتخاب کنید که همیشه از دیدن آن لذت ببرید. پارچه آن نرم و لطیف باشد که روی یک لحاف کشیده شده باشد. این روکش می‌تواند یک پتوی پشمی باشد و یا یک لحاف پرزدار پر و یا یک لحاف کتانی نرم. با قرار دادن چندین بالشتک حس آرامش را در اتاق بیشتر کنید.
 
ملایم کردن نور:
 

نوری که انتخاب می‌کنید برای اتاق نباید آرامش و سکوت اتاق را از بین ببرد. همیشه استفاده از نورهای سقفی مناسب فضا نخواهد بود. یکی از نورهای بسیار مناسب برای اتاق خواب نور آباژور می‌باشد که در طرفین تخت قرار داده شده باشند. خلاقیت در استفاده از نور در زیبایی اتاق خواب بسیار تاثیر دارد، مانند اتاق خواب درون تصویر که در زیر تخت نور بکار برده شده است.
 
حس بزرگ منشی از سوئیت یک هتل ایجاد کنید:

اگر اتاق خواب خود را انتخاب کرده‌اید یک صندلی راحت در گوشه آن قرار دهید. این کار باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر به نظر رسد. غیر از این است که شما نیاز دارید به جایی که لباس‌هایتان را روی آن پرتاب کنید!! در اتاق خواب‌های بزرگ‌تر می‌توانید یک نیمکت روکش شده در پایین تخت خود قرار دهید همان‌طورکه در سوئیت‌های لوکس هتل‌ها این را می‌بینید. انتخاب یک تاج تخت زیبا و مجلل و منحصر به فرد یکی از مهمترین نکات در یک اتاق خواب می‌باشد.
 
وسایل خیره کننده در اتاق قرار دهید:

وقتی شما از خواب بیدار می‌شوید چشمان شما می‌خواهند که چیزهای زیبا را ببینند. این چیز زیبا می‌تواند نقاشی روی دیوار یا روکش یک صندلی یا وسایل زیبای دیگر باشد. می‌توانید وسایل مطلوبتان را کنار تختتان قرار دهید ممکن است چند عدد کتاب هنری باشد و یا یک جفت مجسمه چینی زیبا باشد و یا یک جاشمعی آنتیک باشد.
 
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد